Əvvəlki məqalədə e-commerce (elektron ticarət) saytı qurub və ya bu saytlarda satış eləmək istəyən əhli-ticarət üçün əsas modelləri sıralamışdıq. Fərz edək ki, kimsə özünə bir dənə e-ticarət modeli seçdi, saytı qurdurdu, məzmunu (kontent, məhsullar) doldurdu. Bəs indi əsas məsələ necə olacaq, yəni müştəriləri virtual dükana kim gətirəcək? Elə bilirdiniz hamı sizi gözləyirdi hə, saytı quran kimi girib alver edəcəklər?!?!?!
Bura kimi olan işlər vacib məqamdır, amma əsas iş bundan sonra başlayır. Məsələn, bir müştəri üçün artıq yarım ildir bir avtomobil hissələri saytı (e-parts.az) qurmuşuq, elə də durur onlaynda. Bəs yaxşı bir saytı necə irəli çıxarmaq olar ki, (virtual) qapıdan içəri müştəri gəlsin?
Bu məqalədə sizə saytı indexdə yuxarı çəkmək üçün 6 əsas strategiyadan bəhs edəcəyik. Xüsusən son dövrlərdə bəzi açar sözlərdə rəqabət o qədər çətinləşib ki, bir ətək pul tökən şirkətlər də axtarışda ön sıralarda çıxa bilmirlər. Dolayısı ilə yenə ağ adamların (Qərb dünyası) qurduğu sistemdə hamı qumar oynayır, yenə qazanan bu qumarı oynadanlar olur.
Ən sevdiyim və yaxşı bacardığım iş budur. SEO odur ki, insanlar axtarış motorlarında (Google, Yandex, Yahoo) hansısa sözü axtaranda ilk səhifədə, hətta ilk 3-də səni görsünlər. Statistikaya əsasən satışların 80%-i ilk 8 sırada həyata keçirilir.
Bir çox amillər e-ticarət saytınızın axtarış performansına kömək edir. Optimallaşdırma prosesini dörd vəzifəyə bölmək olar:
Klik başına ödəniş (PPC) onlayn reklam modeli axtarışdan və sosial mediadan saytınıza trafik çəkmək üçün reklamlardan istifadə edir.
Bu, reklamın Google Reklamları və ya Facebook Reklamları kimi bir platformada yayımlanmasını və kimsə hər dəfə kliklədikdə ödəniş etməyi əhatə edir. Axtarış termini (açar söz) nə qədər rəqabətli olsa, ödəniş bir o qədər yüksəkdir.
E-ticarət məzmun marketinqi faydalı, uyğun məzmunun yaradılması və yayılmasıdır. Bloqlar, videolar və infoqrafika kimi şeyləri düşünün. Məzmun onlayn brendlərin böyüməsinə və auditoriya marağını qorumağa kömək edir. Google-un özünə də müştərilərinə axtardıqları məlumatı tapıb vermək üçün yaxşı resurslar lazımdır axı.
Məzmun marketinqi veb sayt trafikini artırır, ixtisaslı potensial müştəriləri cəlb edir və brend imicini yaxşılaşdırır. Bütün bunlar e-ticarət sənayesində inkişaf etmək üçün çox vacibdir.
Digər məzmun marketinq formatlarına aşağıdakılar daxildir:
E-poçtlar
Xəbərlər
Elektron kitablar
Podkastlar
Sosial media yazıları
Tez-tez verilən suallar (FAQ) səhifələri
Bu haqda məqalə yazmışıq. Ətraflı ordan oxuya bilərsiniz.
Sosial media marketinqi, markanızın auditoriyasını artırmaq, nüfuzunu artırmaq və gəliri artırmaq üçün sosial mediadan istifadə edir. Hal-hazırda bizim "camahatın" ən yaxşı bildiyi elə budur. İnstaya reklam atım, axşama iki dənə oyuncaq satım, gedim qəlyan çəkməyə, vəssəlam.
Xüsusilə B2C və B2B biznesləri üçün faydalıdır. Facebook, TikTok, LinkedIn və Instagram kimi platformalar brendlərə müştərilərlə birbaşa əlaqə yaratmağa imkan verir.
Bu əlaqədən istifadə edə bilərsiniz:
Bu hərəkətlərin hamısı insanları biznesinizi izləməyə, onlardan satın almağa və sadiq qalmağa təşviq edən etimada kömək edir.
E-poçt marketinqi abunəçilərə elektron qaydada təlimatlar, xəbər bülletenləri, kataloqlar və kuponlar kimi marketinq məzmununun göndərilməsini nəzərdə tutur.
Mən bunu çox yoxlamışam, çox zəif effekt verən metoddur. Ən azından bizdə. Bəlkə də əcnəbi qiyarlarda bir korporativ mədəniyyət var, mailə baxırlar. Amma spam maillər biznesə zərər vurur, reputasiyanı aşağı salır, xəbərimiz də olmur.
Comments
Add comment