Vəzifə öhdəlikləri:
- Mühasibatlıq sənədlərinin saxlanılması, rəsmiləşdirilməsi və müəyyən olunmuş qaydada onların arxivə təhvil verilməsi işlərini aparmaq;
- Gündəlik (invoys,qaimələrin yazılması, departamentlərə gündəlik məlumatların göndərilməsi) və aylıq debitor (müvafiq şöbələrlə hesablar üzrə) əməliyyatların yerinə yetirilməsi;
- Gündəlik olaraq Bank və ƏDV depozit hesabının yoxlanılması və prosedura uyğun ödənilən borclarının ERP NAV sistemində bağlanılması;
Tələblər:
- Ali iqtisadi təhsil
- Maliyyə, mühasibatlıq və büdcə üzrə baza biliklər
- Maliyyə hesabatlarının beynəlxalq standartları üzrə baza biliklər
- MS Office proqram təminatı ilə işləmə bacarığı (Excel və Power Point)
- Azərbaycan və İngilis dillərini səlis bilməli
- Analitik təhlil və komanda ilə işləmək bacarığı
📍 Maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək, career@azintelecom.az e-mail ünvanına göndərə bilərlər.
Comments
Add comment