Şirkətdə proqram təminatı üçün QA testin təşkil edilməsi

Şirkətdə proqram təminatı üçün QA testin təşkil edilməsi

Publish date : 2024/02/25
129 views

Artıq modern dünya Software Engineering 2.0 haqqında danışır, yeni trendlər formalaşdırır. Daha əvvəlki kimi şirkətin Proqram təminatını inkişaf etdirmək, dəstək vermək təkbaşına mümkün deyil. Əgər böyük şirkət isəniz, müəyyən xidmətləri daha profesional komandalara həvalə eləməlisiniz. Kənarda gördürəcəyiniz (tövsiyyə edilir) işlərdən biri yazdığınız Proqramın QA testləridir. Yəni proqram təminatının keyfiyyətinə nəzarət. 

Əgər sizin şirkət bu işləri kənarda xitmət elətdirmək istəmirsə, o zaman şirkət daxilində QA şöbənin işinin təşkili barədə bu məqaləni oxuya bilərsiniz. QA test necə təşkil edilməlidir, hansı sənədlər hazırlanmalıdır, hansı alətlər istifadə ediləcək, hansı mərhələlər (STLC) var və sair haqqında müzakirə aparaq. Şirkətinizdə QA testlər həyata keçirmək üçün belə bir  senariyə baxaq. Fərz edək ki, sizin şirkət ya özü PT (proqram təminatı) yazıb ya da kənar şirkətə yazdırıb. Sizə isə QA testləri təşkil eləmək tapşırılıb. Aşağıdakı işləri ardıcılıllıqla həyata keçirməyə başlayaq. Bu başlıqların hər biri üçün ayrı məqalə hazırlayacayıq. 

  1. Requirement Analysis: Tələblərin təhlili-Bu elə PT inkişaf etdirilməyə başlayan andan lazım olan tələbləri yoxlamaq üçün nəzərdə tutur. Funksional tələblər və istifadəçi hekayələrini (user stories) yoxlayın. Əsas özəllikləri, funksionallıqları, istifadəçi axışlarını və inteqrasiyaları anlamağa çalışın.

  2. Test Planning: Test planı tərtib edin, bu planda testin hədəfi, obyektləri, yanaşma və nələr test olunacaq təsvir edilməlidir. Test planı bəzən QA mühəndis hazırlayır. Lazım olan test növlərinə bu mərhələdə qərar verilir:

    1. functional testing

    2. usability testing

    3. performance testing

    4. security testing.

  3. Test Case Design: Test halları-Proqram təminatınızın hər funksionallığı üçün detallı test case hazırlayın. Test case-də həm müsbət həm neqativ senarilər, həm sərhəd, limit halları üçün nəzərə alınmalıdır. 

  4. Environment Setup: Sınaq mühitlərini (alətlərini) qurun. Bura serverlərin, verilənlər bazalarının, şəbəkə parametrlərinin və sınaq üçün tələb olunan hər hansı üçüncü tərəf inteqrasiyalarının konfiqurasiyası daxildir.

  5. Functional Testing: Yazdığınız tətbiqin bütün xüsusiyyətlərinin və funksiyalarının gözlənildiyi kimi işlədiyini təsdiqləmək üçün funksional testləri həyata keçirin. İstifadəçi interfeysi elementlərini, istifadəçi qarşılıqlı əlaqəsini, məlumat girişlərini və çıxışlarını yoxlayın.

  6. Usability Testing: Şirkətin proqram təminatı istifadəçiləri ilə istifadəçi təcrübəsi (UX) sınaq sessiyaları keçirməklə tətbiqinizin yararlılığını qiymətləndirin. Tətbiqin istifadə rahatlığı, naviqasiya və ümumi istifadəçi məmnunluğu haqqında rəy toplayın.

  7. Performance Testing: Müxtəlif yüklənmə şəraitində proqram təminatının miqyaslılığını, həssaslığını və sabitliyini qiymətləndirmək üçün performans testini həyata keçirin. İstənilən performans maneələrini müəyyən etmək üçün cavab müddətlərini, məhsuldarlığı və resurslardan istifadəni ölçün.

  8. Security Testing: Tətbiqinizdə potensial təhlükəsizlik zəifliklərini müəyyən etmək və azaltmaq üçün təhlükəsizlik testi keçirin. Həssas məlumatların mühafizəsini və tətbiqin hücumlara davamlı olmasını təmin etmək üçün nüfuz testi, zəifliyin skan edilməsi və kodun nəzərdən keçirilməsini həyata keçirin. Bu iş ümumiyyətlə daha diqqətli yanaşma tələb edir. Gələcəkdə bu işi də ayrı şirkətə elətdirmək daha məqsədəuyğundur.

  9. Integration Testing: İnteqrasiya testi- Proqram təminatı ilə onun qarşılıqlı əlaqədə olduğu hər hansı üçüncü tərəf sistemləri və ya API-ləri arasında inteqrasiya nöqtələrini yoxlayın. Məlumat mübadiləsini, mesaj formatlarını, səhvlərin idarə edilməsini və sistemlər arasında sinxronizasiyanı yoxlayın.

  10. Regression Testing: Yeni kod dəyişiklikləri və ya xüsusiyyət təkmilləşdirmələrinin tətbiqinizdə heç bir gözlənilməz yan təsir və ya reqressiya yaratmamasını təmin etmək üçün reqressiya testlərini həyata keçirin. Mövcud sınaq işlərini yenidən işə salın və əvvəllər düzəldilmiş qüsurların həll olunduğunu yoxlayın.

  11. Documentation and Reporting: Testin icrası jurnalları, qüsur hesabatları və gözlənilən davranışdan hər hansı sapma da daxil olmaqla test nəticələrini sənədləşdirin. QA statusunu və nəticələrini maraqlı tərəflərə çatdırmaq üçün hərtərəfli test xülasəsi hesabatlarını hazırlayın.

  12. Continuous Improvement: Rəy, öyrənilmiş dərslər və sənayenin ən yaxşı təcrübələri əsasında tətbiqiniz üçün QA prosesini davamlı olaraq qiymətləndirin və təkmilləşdirin. Sınaq səylərini asanlaşdırmaq və səmərəliliyi artırmaq mümkün olduqda testləri avtomatlaşdırın.

 

 

Mənbə.

 

Comments

Add comment