Netflix-in reklamlarla abunə modeli aylıq 23 milyonu ötdü

Netflix-in reklamlarla abunə modeli aylıq 23 milyonu ötdü

Publish date : 2024/01/11
176 views

Netflix 2022-ci ilin sonunda reklam dəstəkli abunə modelini istifadəyə verdi.  İndi, Netflix-in baş reklam direktoru Amy Reinhard, platformanın bu yaxınlarda reklam abunə modelində 23 milyon qlobal aylıq aktiv istifadəçini ötdüyünü söylədi.

Amy Reinhard həmçinin qeyd edib ki, Netflix-in reklam dəstəkli planları olan müştərilərinin 85 faizi platformada gündə iki saatdan çox məzmuna baxır.

23 milyondan çox aylıq aktiv istifadəçi sayı, Netflix-in iki aydan çox əvvəl reklamla dəstəklənən səviyyəsinin dünya üzrə aylıq 15 milyondan çox aktiv istifadəçisi olduğunu söylədikdən sonra gəlir. Oktyabr ayında səhmdarlara göndərdiyi məktubda Netflix bildirib ki, platformanı işə saldığı 12 ölkədə reklam dəstəkli abunəliklər bütün yeni qeydiyyatların təxminən 30 faizini təşkil edir.

Reklamsız abunə modeli olan Netflix Basic With Ads 2022-ci ilin noyabrında ABŞ və 11 başqa ölkədə istifadəyə verilib. ABŞ-da plan ayda 6,99 dollara başa gəlir. Ölkədə standart planın aylıq 15,49 dollar olduğunu nəzərə alsaq, reklamlı abunə modelinin həqiqətən də sərfəli olduğunu söyləmək olar. Bu, təbii olaraq istifadəçiləri bu plandan istifadə etməyə sövq edir. 

Daha çox abunəçidən reklam gəliri əldə etmək və insanları “Netflix Basic With Ads” modelinə yönəltmək üçün Netflix-in reklamsız modellərinin qiymətlərini artırdığı da paylaşılır. 

Comments

Add comment